loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

    آبان 15, 1396

    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

     نمایشگاه بین المللی صنعت برق به عنوان بزرگترین و اصلی ترین رخداد صنعت برق  در ایران، در راستای معرفی آخرین توانمندی ها، پیشرفت ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

     این نمایشگاه از پانزدهم آبان ماه ۱۳۹۵ به مدت چهار روز با مشارکت بیش از ۳۵۰ شرکت داخلی و ۲۹۵ شرکت خارجی برگزار گردید.

     شرکت توسعه نیروگاههای دیزلی پارسیان بنا بر سنت هر ساله  در این نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تجاری و فنی خود را به منصه ظهور رسانید.  غرفه پارسیان دیزل به عنوان اسپانسر اصلی نمایشگاه برق در محل فضای باز روبروی درب اصلی سالن خلیج فارس واقع شده و در سه بخش مجزا به بازدیدکنندگان و علاقمندان ارائه خدمات می نماید.

     اولین بخش از غرفه شرکت توسعه نیروگاه دیزلی پارسیان، بخش اصلی با عنوان نمایشگاه محصولات و قطعات  در فضای بیش از ۱۸۰ متر مربع می باشد که تکنسین ها و کارشناسان مجرب این مجموعه در این محیط به ارائه توضیحات فنی و اطلاعات کارشناسی درباره دستگاه های ارائه شده در نمایشگاه می پردازند. عمده دستگاه های قرار گرفته غرفه شرکت پارسیان دیزل،  محصولات کامینز انگلستان و دوسان کره می باشد  که با توجه به مشکلات پیش آمده به واسطه تحریم ها و برخی تقلب های انجام شده در زمینه عرضه و تامین مولدهای دیزلی و گازی در صنعت برق ایران، تامین و عرضه این دستگاه ها در این نمایشگاه موجب استقبال کم نظیری از سوی کارشناسان و متخصصین فنی مجموعه های بازی کننده گردید.

     همچنین در روند برگزاری نمایشگاه تکنسین ها و کارشناسان متبحر این مجموعه توانستند با توجه به بهره گیری از دانش فنی از سازندگان برتر دیزل ژنراتور در جهان،  اطلاعات و تبادل نظر های فنی و علمی با دانشجویان، کارشناسان و بازدیدکنندگان محترم را در بالاترین سطح و با استفاده از شرایط فنی به وجود آمده در نمایشگاه ارائه کنند.

     با توجه به دعوت بسیاری از میهمانان و کارشناسان خارجی توسط این مجموعه در نمایشگاه بین المللی برق،  برای این مهمانان در فضای جداگانه،  قسمتی جهت پذیرایی و تبادل نظر با مدیران مجموعه تعبیه گردید که جلسات فنی و تجاری در سطح مدیران در این بخش انجام گردیده است.

     در بخش دوم نمایشگاه شرکت پارسیان دیزل جهت  پذیرایی است میهمانان و بازدیدکنندگان اقدام به ساخت  بخشی به عنوان کافی شاپ در فضایی به وسعت ۶۰ متر مربع نمود.  دلیل اصلی این کار به وجود آمدن فضای صمیمی و دوستان و ایجاد مدت زمانی کوتاه برای بازی کنندگان جهت استراحت و البته معرفی مجموعه پارسیان و ارائه دیتاشیت های فنی وکاتالوگ به میهمانان میباشد.  دانشجویان رشته های برق و مکانیک به مجموعه فنی و نمایشگاهی شرکت ارجاع داده می‌شدند و در این مجال از نظرات فنی و علمی کارشناسان مجموعه پارسیان دیزل بهره می برد.

    با توجه به برگزاری نمایشگاه در فصل پاییز و با توجه به تولیدات جدید مجموعه پارسیان در زمینه ی محافظ های صوتی فیزیکی دیزل ژنراتور با نام فنی کنوپی ، فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع و در فضای باز و غیر مسقف جهت قرارگیری کانوپی های ساخت این مجموعه تعبیه گردید و در چهار روز برپایی نمایشگاه و در معرض تابش مستقیم خورشید و برف و باران توانست توانمندیهای بوجود آمده جهت تولید این نمونه دستگاه‌ها را برای بازدیدکنندگان به صورت عینی تداعی نماید.

    این نمایشگاه پس از چهار روز ارائه خدمات علمی و فنی با انتخاب شرکت پارسیان دیزل به عنوان یکی از غرفه های برتر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی برق به کار خود پایان داد.

    دسته‌بندی:

    تصاویر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران