loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    نمایشگاه بین المللی برق دبی 2019

    اسفند 14, 1397

    نمایشگاه بین المللی برق دبی 2019

     نمایشگاه بین المللی برق دبی در تاریخ 14 اسفند ماه سال 1397 در ساختمان مرکز تجارت جهانی دبی به مدت سه روز برگزار گردید.

    این نمایشگاه به عنوان یکی از اصلی ترین نمایشگاه های صنعت برق در جهان شناخته میشود که هر ساله بزرگترین سازندگان و تولیدکنندگان دیزل ژنراتور جهان در آن حضور پیدا کرده و آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش میگذارند.

    نمایندگان شرکت توسعه نیروگاه های دیزلی پارسیان هرساله برای بهره گیری از تجربیات بزرگان صنعت دیزل ژنراتور و حفظ رابطه تنگاتنگ با تولید کنندگان در این نمایشگاه شرکت کرده و به مبادله اطلاعات و دستاورد ها و تجربیات خود میپردازد.

    در خلال این نمایشگاه به رسم هر ساله از شرکای تجاری شرکت دوسان کره نیز به منظور شرکت در همایش سراسری دوسان کره دعوت به عمل آمد که پارسیان دیزل به عنوان نماینده انحصاری دیزل ژنراتورهای دوسان کره در ایران در این همایش شرکت کرد و از آخرین تحولات و دستاورد های این کمپانی مطلع و به تبادل اطلاعات و تجربیات پرداخت.

    مجموعه دوسان اقدام به رونمایی از موتور جدید و پر قدرت خود در این همایش هم نمود که گزارش آن را در اینجا میتوانید مطالعه فرمایید .

    شرکت پارسیان دیزل به عنوان یکی از رهبران و پیشگامان صنعت برق ایران همواره تلاش دارد تا با حفظ رابطه نزدیک با سازندگان برتر صنعت برق ، اطلاعات فنی و علمی و تجاری خود را به روز نگاه داشته و با بهره گیری از دانش فنی آنها در راستای خلق ارزش و ارائه خدمات فنی مناسب به مشتریان خود تلاش کند و همچنین با حفظ این ارتباط توانسته است با وجود شرایط سخت تحریمی همواره تامین کننده ای مطمئن برای کارفرمایان و صنایع مختلف باشد.

    دسته‌بندی:

    تصاویر نمایشگاه بین المللی برق دبی 2019