loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران

    نهم تا 12 آبان 98

    درباره نمایشگاه

    نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق به عنوان بزرگترین ، اصلی ترین و تخصصی ترین رویداد صنعت برق  در ایران، در راستای معرفی آخرین توانمندی ها، پیشرفت ها و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

     این نمایشگاه از نهم تا دوازدهم آبان ماه 1398 با مشارکت بیش از 500  شرکت داخلی و خارجی برگزار گردید.

     شرکت توسعه نیروگاههای دیزلی پارسیان بنا بر سنت هر ساله  در این نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای تجاری و فنی خود را به نمایش گذاشته و مثل همیشه به عنوان اسپانسر اصلی این نمایشگاه حضور پررنگی داشت. غرفه پارسیان دیزل به عنوان اسپانسر اصلی نمایشگاه برق در محل فضای باز روبروی درب اصلی سالن خلیج فارس واقع شده و در سه بخش مجزا به بازدیدکنندگان و علاقمندان ارائه خدمات می نماید.

     غرفه پارسیان دیزل در سه بخش اصلی به بازدید کنندگان خدمات ارائه میکرد که در قسمت اول در محیطی به مساحت 180 متر مربع به نمایش محصولات مختلفی از جمله موتور های کامینز انگلستان ، دیزل ژنراتور کامینزپاور انگلستان ، موتورهای دوسان کره و ژنراتورها استمفورد انگلستان و نمونه ای از دیزل ژنراتور کوپله شده توسط شرکت پارسیان دیزل  پرداخته است و با ارائه کاتالوگ ها فنی و اطلاعات جامع به سوالات بازدید کنندگان و کارشناسان پاسخ داده میشد.

    در بخش دوم شرکت پارسیان دیزل به عرضه آخرین محصولات ساخت خود در محیطی به وسعت 240 متر مربع پرداخت و از آخرین دستگاه ها و تابلو ها و توانمندی های خود رونمایی نمود . در این بخش با توجه به حضور مهمانان این شرکت از داخل و خارج از کشور و همچنین با توجه به دعوت از بسیاری از بزرگان صنعت دیزل ژنراتور در جهان ، اتاق جلسه و کنفرانس برای تبادل اطلاعات تجاری و فنی میان نمایندگان کمپانی ها نیز فراهم آمد و پذیرایی برای میتینگ روم ها جهت تبادل اطلاعات نیز در نظر گرفته شده بود .

    در بخش سوم ، در محیطی به مساحت 80 متر ، شرکت پارسیان دیزل آخرین توانمندی های خود در زمینه ساخت کانوپی و عایق های صوتی و فیزیکی را به نمایش گذاشت تا بازدید کنندگان را با کیفیت تولیدات داخل این شرکت آشنا سازد و همچنین با حضور کارشناسان زبده و تکنسین های مجرب که توسط بزرگترین سازندگان دیزل ژنراتور در جهان آموزش دیده اند ، اطلاعات فنی مناسب را با بازدید کنندگان به اشتراک گذارند .

     در این نمایشگاه شرکت پارسیان دیزل توانست به عنوان غرفه برتر نمایشگاه برق انتخاب شود که با توجه به حجم و کیفیت حضور مجموعه ، مصاحبه ها و گزارش های مختلفی توسط روزنامه ها و جراید و سازمان هایی همچون صدا و سیما از کارشناسان و مدیران این مجموعه تهیه شد که در بخش های دیگر میتوانید خلاصه ای از این گزارش ها را دریافت نمایید ، همچنین بازدید کنندگان نمایشگاه میتوانند تصاویر ثبت شده در نمایشگاه را در قسمت عکسهای این صفحه مشاهده و دانلود نمایند .

    دسته‌بندی:

    روایت دوربین