loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    همایش سراسری دوسان کره سال 2016

    اسفند 12, 1394

    همایش سراسری دوسان کره سال 2016

    شرکت توسعه نیروگاه های دیزلی پارسیان به عنوان نماینده انحصاری موتورهای دوسان کره در ایران ، به رسم هر ساله در همایش سالانه دوسان کره شرکت مینماید .

     پارسیان دیزل با ایجاد ارتباطات سازنده با سازندگان دیزل ژنراتور در جهان توانسته است نمایندگی انحصاری موتور ژنراتورهای دوسان کره در ایران را کسب نموده و بیش از 7 سال به توضیح موتور های دوسان در ایران و ارائه خدمات پس از فروش محصولات دوسان در ایران بپردازد .

    همچنین پارسیان دیزل توانسته است با ایجاد این ارتباطات قطعات یدکی دوسان را تا 15 سال برای تمامی بهره برداران این دستگاه فراهم نماید.

    حضور نمایندگان شرکت پارسیان دیزل در همایش های سراسری این سازنده ی بزرگ دیزل ژنراتور جهان ، باعث شده است تا همواره ارتباط سازنده میان این دو شرکت بزرگ ایرانی و کره ای حفظ شده و موجبات استفاده هر چه بهتر و با کیفیت تر مشتریان این شرکت از خدمات و قطعات و محصولات دوسان را به همراه داشته باشد و همچنین تکنسین های پارسیان دیزل بتوانند از آخرین دستاورد های علمی و فنی شرکت کره ای اطلاع داشته باشند و در ذیل آموزش های توافق شده با شرکت کره ای خدمات مطلوب تری را به کارفرمایان خود ارائه نموده و در جهت بومی سازی این دانش و تکنولوژی ها گام های بزرگی بردارند.

    مدیران این شرکت در سیاست گذاری های خود همواره بر این اعتقاد دارند که با ایجد تعاملات مناسب با سازندگان برتر بتوانند بهترین کیفیت و به روز ترین تکنولوژی ها را در صنایع مختلف کشور خود پیاده سازی کنند ، این مهم همواره از دغدغه های مدیران این مجموعه بوده و بدین سبب است که این شرکت از پیشروان صنعت دیزل ژنراتور در ایران به شمار میرود .

    دسته‌بندی:

    تصاویر همایش سراسری دوسان کره سال 2016