loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    صفر تا صد معرفی برند الیتک پاور

    معرفی برند الیتک پاور

    برند الیتک پاور، از بزرگ‌ترین برندهای شناخته شده در حوزه طراحی و ساخت انواع ژنراتور برق است. با توجه به اینکه بررسی برندهای مختلف دیزل ژنراتور امری بسیار مهم است، لذا در حین خرید سعی کنید شناخت درستی روی برندهای مختلف داشته باشید تا بتوانید بر اساس نیاز خود آن‌ها را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

    بررسی عملکرد برند الیتک پاور

    دیزل ژنراتور از برند الیتک پاور قابلیت تولید و ایجاد جریان برق بین دو تا چهار هزار کیلووات را دارد. این برند باکیفیت‌ترین محصولات خود را وارد بازار فروش کرده و آن‌ها را به کل دنیا معرفی نموده است. در مجموع دیزل ژنراتورها به دو گروه ژنراتور گازی و دیزلی تقسیم‌بندی می‌شوند که امروزه مدل دیزلی بیشترین کاربرد را دارد و آلودگی و سوخت کمتری را ایجاد می‌نماید.

    از این برند بسیار قدرتمند و معروف، در صنایع مختلفی چون ساختمانی، کشاورزی، معدن، مخابرات و مسکونی استفاده می‌کنند. الیتک پاور، به دلیل ارائه بهترین کیفیت، موجب شده مشتریان زیادی را به خود جذب کند و موجب توسعه و پیشرفت فعالیت خود شود.

    نکات مهم در رابطه با دیزل ژنراتور برند الیتک پاور

    برند الیتک پاور همان‌طور که گفته شد، از برندهای شناخته شده در حوزه طراحی دیزل‌های ژنراتوری است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات مختلف را در حوزه تأمین جریان برق طراحی و تولید کرده است. بیشترین دلیل معروفیت الیتک، به خاطر کیفیت و دوام بالای محصولات آن است که موجب شده سوخت کمتری را مصرف کنند.

    دیزل ژنراتور، موتورهای قدرتمندی هستند که از طول عمر بالایی برخوردار بوده که از مهم‌ترین ویژگی آنان می‌توان به برخورداری از سیستم‌های استارت استاپ، برخورداری از عایق صدا و راحتی در حین حمل و نقل اشاره کرد. این دیزل‌ها  سروصدای و آلودگی کمی را ایجاد می‌کنند که این امر موجب شده بیشترین کارایی و عملکرد را از خود نشان دهند. اگر به دنبال یک دیزل ژنراتور باکیفیت هستید، برند الیتک پاور را به شما پیشنهاد می‌کنیم که از بهترین قطعات برای ساخت دیزل استفاده نموده است.

    بررسی عملکرد انواع دیزل ژنراتور برند الیتک پاور

    حال که با برند الیتک پاور و عملکرد آن آشنا شدید، لازم است به بررسی انواع دیزل ژنراتور در این نوع برند بپردازیم که به شرح زیر است:

    • دیزل ژنراتور خانگی

    این نوع دیزل‌ها، همان‌طور که از اسمشان پیداست، بیشتر برای مصارف خانگی و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواقعی که شما به جریان برق دسترسی ندارید، استفاده از این دستگاه، موجب می‌شود بتوانید به راحتی به تأمین جریان برق بپردازید. از نظر طراحی سبک و کم سر و صدا هستند و جریان برق منازل را به خوبی تأمین می‌کنند.

    • دیزل ژنراتور تجاری یا صنعتی

    این دستگاه، بیشتر برای مراکز تجاری و صنعتی قابل استفاده است. از مهم‌ترین مراکزی که جریان برق آن به واسطه این دیزل پشتیبانی می‌شود، می‌توان به کارخانجات، بیمارستان‌ها و مراکز بزرگ اشاره کرد.

    • دیزل ژنراتور قابل حمل

    برند الیتک پاور از جمله برندهایی است که تاکنون توانسته است به طراحی و ساخت دیزل ژنراتور قابل حمل بپردازد. این دیزل بیشتر برای فضاهای باز و محیط‌های مسکونی قابل استفاده است.

    • دیزل ژنراتور پرایم پاور

    این دیزل، یکی از پرقدرت‌ترین دستگاه‌های تأمین جریان برق است که برای دوره‌ای طولانی ساخته شده تا بتوانید به صورت مداوم از آن استفاده نمایید. از این سیستم بیشتر برای مکان‌هایی که اتصال درستی با شبکه برق ندارند، استفاده می‌شود.

    • دیزل ژنراتور اضطراری

    به دیزل‌های ژنراتور اضطراری، دیزل‌های آماده به کار هم می‌گویند، چرا که به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار، در صورت قطع جریان برق وارد عمل می‌شوند و به راحتی جریان برق را تأمین می‌کنند. بیشتر برای بخش‌های حیاتی هم‌چون بیمارستان‌ها و ساختمان‌های تجاری قابل استفاده‌اند تا نیازهای ضروری این مراکز را برطرف نمایند.

    میزان قدرت و توان خروجی برند الیتک پاور متفاوت است، چرا که این برند دیزل ژنراتورها را در ابعاد و اندازه‌های متنوعی طراحی می‌کند که هر کدام نیازهای مختلفی را جوابگو هستند. نکته بسیار مهم در اینجا این است که ژنراتوری را انتخاب و خریداری نمایید که نیازهای خاص فعالیت شما را به راحتی پاسخگو باشد.

    نکته ای که بهتر است در نظر داشته باشید، جدا از اینکه دیزل ژنراتور دارای برندهای مختلفی است، انواع گوناگونی نیز دارد؛ برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواه آن به صفحه دیزل ژنراتور مراجعه کنید.

    انواع دیزل ژنراتور الیتک پاور

    بررسی انواع مدل‌های دیزل ژنراتور برند الیتک پاور

    حال که با دیزل ژنراتور برند الیتک پاور و عملکرد آن آشنا شدید، لازم است به بررسی مدل‌های مختلف این برند بپردازیم که به شرح زیر است:

    1. مدل Elitech DG60E

    این دیزل ژنراتورقابل حمل، طراحی ساده و منحصر به فردی دارد. بیشترین کارایی آن برای استفاده در منازل است. توان خروجی آن چیزی در حدود 6 کیلووات است.

    • مدل Elitech DG200C

    این مدل بیشترین کارایی را برای مراکز تجاری و صنعتی دارد. از مدل‌های باکیفیت با طول عمر بسیار بالاست.  توان خروجی آن چیزی در حدود 200 کیلووات است. بیشتر مؤسسات بزرگ تجاری از آن بهره‌مند می‌برند.

    • مدلDG800H  Elitech

    این دیزل ژنراتور، به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک از جریان برق پشتیبانی می‌کند. توان خروجی آن چیزی در حدود 800 کیلووات بوده که بیشتر برای ساختمان‌ها و مراکز خیلی بزرگ مثل ساختمان‌های تجاری و بیمارستان‌های بزرگ و مجهز قابل استفاده است.

    این موارد تنها بخشی از مدل‌های دیزل ژنراتور برند الیتک پاور بودند که هر کدام ویژگی و عملکرد منحصر به فرد خود را دارند و بسته به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. سعی کنید با مراجعه به کارشناسان و متخصصین این حوزه از دانش علمی و تجربه بالای آن‌ها در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید بر حسب کارایی و نیاز خود، دیزل ژنراتوری با کیفیت خریداری نمایید.

    همچنین می‌توانید از طریق فروشگاه پارسیان دیزل، محصولات الیتک پاور را مشاهده، بررسی و خریداری نمایید.

    دیزل ژنراتور برند الیتک پاور همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد از برندهای بزرگ و شناخته‎شده در حوزه تولید و طراحی محصولات مختلف به‌منظور تأمین برق است. این برند محصولات متنوعی را در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و وارد بازار فروش می‌کند، کافیست بر اساس  نیاز خود مدل موردنظر را انتخاب و خریداری نمایید.

    اردیبهشت 20, 1402

    دسته‌بندی:دیزل ژنراتور