loading
contact
@
close بستن
محصولات
icon
icon
icon
close بستن

    همکاری دوسان و ولووپنتا

    همکاری دوسان و ولووپنتا

    در این مقاله قصد داریم اخباری مبنی بر همکاری جدید شرکت دوسان با ولوو پنتا برای شما شرح دهیم؛ با ما همراه باشید.

    همکاری جدید شرکت دوسان بابکت با شرکت ولوو پنتا در عرضه ۲ مدل کمپرسور هوای جدید!

    شرکت بابکت هند از زیر مجموعه های شرکت دوسان کره از راه اندازی ۲ کمپرسور هوای جدید خود با همکاری شرکت ولوو پنتا با بازدهی سوخت و بهره وری بالا، کاهش آلودگی صوتی و هم چنین مدت زمان طولانی تر جهت  نیاز به خدمات اطلاع داد.

    شرکت دوسان بابکت در ساخت و فناوری این کمپرسورها از موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتور شرکت ولوو استفاده کرده است که در کاربرد های وسیعی از جمله حفاری و استخراج چاه کارآمد خواهند بود.

    ۲ مدل جدید کمپرسورهای هوایی در بزرگ ترین نمایشگاه تجهیزات و ساخت جنوب آسیا (EXCON) سال ۲۰۱۹ در شهر بنگلور که مرکز فناوری کشور هند است،  برای اولین بار به بازار عرضه گشت که در هر دو این کمپرسور ها از موتورهای ولوو پنتا  به عنوان منبع قدرت استفاده شده است.

    انتخاب ولوو به عنوان همکار در طراحی جدید کمپرسور های دوسان بیان گر اهداف مشترک این ۲ شرکت به خصوص در زمینه ساخت تجهیزات سازگار با محیط زیست است.

    در کمپرسور های جدید PA536 از موتور دیزلی D13 ولوو با حجم ۱۳ لیتر (hp۵۳۶ اسب بخار) استفاده شده و دیزل مدل D8 باقدرت ۳۲۰ اسب بخار(hp)  ظرفیت ۸ لیتر روی کمپرسور هوای  SHP750  نصب شده است.

    وجود پروژه های حفاری بسیار در هند و نیاز به هوای تحت فشار یکی از دلایل ساخت این کمپرسور ها در شرکت های دوسان و ولوو واقع در هند بوده است.

    میرون تامس (Miron Thoms) معاون و رییس شرکت ولوو پنتا هند خاطر نشان کرد که از موفقیت موتورهای ولوو در کمپرسور های هوا اطمینان کامل دارد و این محصولات جدید ارزش بیش تری را به مشتریان و تجهیزات مورد نیاز آن ها اضافه کرده است.

    مزایای دیزل ژنراتور ولوو پنتا

    • در تمام مناطق آب و هوایی ایران قابل استفاده است و مورد بهره برداری قرار میگیرد.
    • مصرف سوخت، آلایندگی و صدای دستگاه پایین است و مورد توجه بسیاری از صنایع قرار گرفته است.
    • نصب آسان و امکان تغییرات و جوشکاری در این دستگاه مزیت فوق العاده ای است.
    • با ژنراتورهای دیگر قابلیت کوپل شدن را دارد.
    • دیزل ژنراتور ولوو پنتا جهش قیمتی نداشته و نسبت به نوع برند و کیفیت قطعات آن قیمت منطقی دارد.
    • قطعات یدکی این دستگاه در ایران موجود است و نگرانی از بابت شرایط روز مشکلی از لحاظ تامین کردن قطعات نیست‌.

    به دلیل کنترل انتشار گاز های خروجی و آلاینده ها در سراسر دنیا با افزایش بهره وری سوخت و مدیریت هرچه بیشتر قطعات موتور، ارائه این محصولات به سبز تر شدن همه کشور ها و کاهش آلاینده ها نیز کمک خواهد کرد.

    در ادامه تامس بیان داشت : گشتاور بالای موتور های ولوو پنتا حتی تحت بارهای سنگین یا حفاری های عمیق از حائز اهمیت ترین نکته هایی است که باعث انتخاب این موتور ها شد.

    کاهش صدا و ارتعاشات منجر به ایجاد محیط کار مناسب تر و در نتیجه در زمینه حفاری، نتیجه سریع تر و بهره وری بالاتر خواهد شد که دقیقا مطابق با نتایجی است که از تولید این کمپرسور ها حاصل شده است.

    آزمون های میدانی گسترده

    همکاری دو شرکت دوسان بابکت و ولوو پنتا از سال ۲۰۱۶ آغاز گشت و پس از هزاران ساعت آزمایش های میدانی در شرایط محیطی مختلف از این ۲ محصول مقرون به صرفه و کارآمد برای حفاری های عمیق و متوسط بعد از ۳ سال رونمایی شد.

    در این محصولات قطعات به صورتی طراحی شده است که مدت زمان نیاز به تعویض و خدمات مربوط به قطعات بالاتر برود و در نتیجه هزینه های نگهداری کاهش پیدا کند.

    در آخر کنترل کننده الکترونیکی برنامه ریزی شده  به کار رفته تضمین می کند که هیچ تداخلی به صورت دستی صورت نخواهد گرفت که این مسأله  باعث اطمینان خاطر هرچه بیشتر مشتری خواهد شد.

    سوالات متداول

    – در کمپرسورهای جدید PA536 از چه نوع موتور دیزلی استفاده شده است؟

     در این کمپرسورها از موتور دیزلی D13 ولوو با حجم ۱۳ لیتر (hp۵۳۶ اسب بخار) استفاده شده است و دیزل مدل D8 با قدرت ۳۲۰ اسب بخار(hp)  ظرفیت ۸ لیتر روی کمپرسور هوای SHP750  نصب شده است.

    – همکاری دو شرکت دوسان بابکت و ولوو پنتا از چه سالی شروع شد؟

    همکاری این دو شرکت از سال  ۲۰۱۶ شروع شد و پس از هزاران ساعت آزمایش‌های میدانی در شرایط محیطی مختلف از این ۲ محصول مقرون به صرفه و کارآمد برای حفاری‌های عمیق و متوسط بعد از ۳ سال رونمایی شد.

    آبان 5, 1399